tirsdag 15. februar 2011

første dag


Dette var mitt første måltid på lavkarbo.. hadde ikke vært p åbutikken og kjøpt inn noe ennå, så d ble 3 egg, salt, pepper, og ost :) det var ganske godt, men d var litt vanskelig me en ordentlig frokost første dagen, dette mye fordi jeg i d sisste ikke har pleid å spise frokost.. men d gikk ned og smakte jo godt!


Jeg er veldig glad i frukt! og derfor lager eg mye smoothi, her er d frossen frukt, biola og noe eg i ettertid fant ut eg ik trengte fiber tilskudd...


dette var den ferdige, men i ettertid fant eg også ut at mye frukt skal eg ikke ha, dette fordi d inneholder som de fleste vet naturlig fruktsukker.. ergo, sukker.. altså karbohydrater.. men en t to i uken må vel kunne fungere tenker eg :P


då var d tid for middag.. planen var fylt schosh (vet ikke hvordan g skrives) dette i skålen var litt som var tilovers, så d ble forrett :D

jeg kuttet opp løk, shampinjong, paprika og d eg skrapte ut av scwoshen..

jeg puttet kokkosmelk i grønsakene for å lage litt ektsra smak.. og selfølgelig litt salt og pepper.. til slutt helte jeg det jeg fikk plass til i skwoshen og toppet me ost. så puttet eg d ca 5 t 10 min i stekeovnen.. kjempe godt!!!
og så steket jeg også baiken for å få litt sjøtt og..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar