mandag 21. februar 2011

litt mat...


dette er alternativet til vanelig taco.. eg lagde alt utenom lefser og sell. stekt kjøttdeig med taco krydder. hjemmelager goakemole, rømme, stekt løk og paprika og ik minst MASSE ost!! jeg fant ut at eg kunne bruke salatblader i stede for lefsene. då danderte eg den som vanlig bare inni salaten.. d var veldig godt. eg vikk virkelig helsefølelse av dette!!! vellykket middag :D

dette er en stappe av blomkål.. en grei lunsj, helt enkel og god.. eg bare kuttet opp et blomkål hode, kokte det og så moste eg d sammen med smør melk, salt og pepper.. vips gjort på 10 min..

her er blandingen som skulle bli knekkebrød. uten d minste mel.. masse frø stortsett.. var veldig spent på kordan i alledager d kom til å bli!

her er første knekkebrødene eg spiste av mine hjemmelagdt :) med ost og smør på, de var veldig gode de! litt mye korn så måtte drikke mye vann til og hadde et glass med melk. men et bra alternativ til meg som er vandt med brødmat og sånn.. hadde knekkebrød i nesten 2 uker.. så d svarte seg med den tiden d tok og lage de, for d e jo ik så tidkrevende å smøre på de.. og de hadde eg me på universitetet og så tok eg me meg noe pålegg så eg kunne smøre på og spise i lunsjen.. genialt :P

dette var en genial kvelds. d e en salat med bekcen og masse avokado :D
så ville jeg ha litt dressing på, men de ferdiglagdde inneholder litt mer karbohydrater enn eg var villig t å spise denne kvelden, så eg lagde min egen.. ganske enkelt, tok noen ss med rømme og blandet i litt krydder og pesto.. vips en god dressing.. fin slutt på dagen d.. og sykt mettende..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar