onsdag 9. mars 2011

etter 3 uker på lavkarbo



her e meg for en uke siden... vil påstå selv at eg ser noe forbedring :)


fremdeles mage, men den e mindre spørr du meg :P hehe


Har fått besked om at eg ikke e flink nok til å oppdatere bloggen min.. og d stemmer jo.. mye som skjer og så har eg ikke helt vist ka eg skal skrive.. men no kommer d no :P


eg klarer lavkarbo'en veldig bra.. lager mine egne knekkebrød og har prøvd meg på brød.. kan legge ut begge oppskriftene også.. jeg spiser utrolig mye salat og grønsaker, så d blir fort litt dyrere enn eg hadde planlang, men så lenge eg lager i hovedsak knekkebrød og spiser d t 2 måltider for dagen skal d gå bra. Jeg har allerede gått ned 5,5 kg. D e eg venlig fornøyd med!!! magen begynner å flate seg ut og d som no mangler e i førsteomgang den «fine» dobbelhaken.. og så håper eg på at rompen og lårene skal krympe snart, eg gleder meg t eg kan kjøpe normale bukser!!


No e eg i Bergen og har vært her en uke, d har gått bra me maten, christian går også på lavkarbo. Så vi hjelper hverandre og eg lager kvelds til han :P i går lagde eg en herlig salat med egg, baiken og avokado. Det var sykt godt og eg ble veldig godt!!! d e utroligf hvordan kroppen fungerer bedre, eg har mer overskudd og fordøyelsen e og bedre.. ik så delikat å skrive liksom, men d fungerer jo bedre i og med at eg spiser så mye fiber..

eneste eg ikke e like flink på e faktisk å spise nok måltider. Eg klarer frokost og middag, men hender eg glemmer lunsj og av og til glemmer eg kvelds.. så må bli flinkere med d..

eg har begynt å bevege meg litt mere og, ikke mye trening ennå. Men eg går på tur med hunden, og gjerne litt rundt i byn eller sånn. Men når eg no kommer opp igjen t trondheim skal eg melde meg inn i SIT sitt treningsstudio.. og der skal eg løfte vekter!!!! eg elsker å løfte vekter så d gleder eg meg veldig til :D

2 kommentarer:

  1. så flink du er vennen! :) kjempe stolt over deg!!! :) stå på! :) og ja, eg skjønner koffor hun sa at hun ville på middag til deg.. det ser godt ut! :)
    klem <3

    SvarSlett