onsdag 23. mars 2011

middager...


dette var ukens lukssus, som vi sikkert alle har sett på reklamen: prøv laks i takcoen nestegang.. ja så eg gjorde d eg.. men eg kan jo verken spise lefser eller shell, så då bruker eg salatblader å putte takcoen i ;) helt enkelt,eg stekte løk, hev oppi kryddermixen med vann og så oppi med laksebiter som var skåret i terninger.. en avokado med salt, pepper og rømme. dette ble overaskende godt :P

ja enda mer laks denne uken. her e d enkel stekt laks som var krydrett i salt og pepper med en salat og avokado. og så må eg jo ha rømme til..

her er bare en enker laksesalat, sånn går d me billig laks på rema.. men e jo sundt og definnitivt godt.

Denne middagen lagde eg når eg var hjemme hos mamma i Bergen. d e noe gratinert kylling me salat til pg avokado.. eg krydret kyllingen me salt, pepper, hvitløkskrydder og litt dill. dette lå jeg i en illfast form og helte over kokkosmelk og litt pinnekjerner.. og til sisst strødde jeg ost på toppen.. dette tok litt lengre tid enn vanlig, dette tenker eg e på grunn av osten på toppen...

e veldig fornøyd me middagene mine denne uken :P

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar