onsdag 23. mars 2011

en liten motbakke


kanskje et litt påkanten bilde, men syns d viste litt av forandringen eg har fått med vektapet. selv om d ik har vært optimalt...

Då va eg kommet opp igjen t Trondheim etter 3 uker i Bergen på "ferie", har jobbet en del me skolearbeid og eksamen.. men var litt ferige og..
d var utrolig vanskelig å være like flink hjemme hos mamma som eg e hær når d bare e meg... til tross for at det ikke bare e meg i huset t mamma som går på lavkarbo ble d mer karbohydrater enn eg pleier i min diett.. men d e jo hva vi gjør d til hvær av oss.. eg lager sauser selv og har vel i underkant av 50g karbohydtater i løpet av en dag.. så d e jo lite.. men det har vært 3 dager forje uke eg ikke var flink.. var i bursdag til to av mine kusiner på søndagen, og då måtte eg jo ha et veldig lite stykke ostekake. det var kanskje ik så mye, men med tanken på at eg tirsdagen var på jentekveld der eg hadde laget sukkerbombe av en kake! og drakk både asthi og hvitvin.. og så toppet eg d hele med å drikke både øl og asthi fredag kveld.. så av denn grunn har d ganske naturlig stoppet opp denne uken.. men eg har trent så tror d kunne gått værre..



eg garanterte ikke at denne kaken var god, bare søt!!! men den var faktisk god :P og eg spiste litt mer enn nødvendig, du vet tanken.. no har eg jo allerede skjeiet ut, så då kan eg jo bare drite i d i hele dag.. dårlig id'e, men eg tok meg jo inn igjen.. og kvelden var vellykket spør du meg :) var herlig å være me jentene :D og gjøre litt ut av at en av oss no e gift.. hehe.. eg e no litt over the topp jente :D

men no e eg på rett vei igjen.. har ikke spist eller drikket noe utenom det "lovelige" siden lørdag... så mandag lagde eg knekkebrød :P og d har gått mye i fisk denne uken, sånn e d når d e billig me laks på rema :P

så får eg håpe eg har gått ned litt til på mandag ;)

en forlebig liketung som sist eg blogget Henriette :D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar