onsdag 9. mars 2011

litt skryt

Nei no e eg bare helt i hundre, sammtidig som eg ik forstår noe som helst.. d skjer så mye med kroppen min på tiden, så om eg e nede før eg har spist frokost klarer eg ik dy meg og bare MÅ skjekke vekten.. lurer på om d e noe gale me den :P for i dag sto d et takk eg bare ik helt kunne tro på... men eg skjekket flere ganger og samme tallet.. så no har eg då på under 4 uker gått ned 7,5 kg.. d e helt sykt!!! fatter d ikke... kan forsovidt se i speilet selv at eg har tatt av, men så mye? d e bare helt vilt!! elsker denne dietten/livstilen..
var på lang tur med hunden og bestemor i går, så d hjelper nok d og tenker eg ;P var fantastisk herlig me tur og enda bedre å være med min kjære bestemor! hun e fantastisk!
så tur med hunden skal eg fortsette med, og så blir d treningstudio om en ukestid når eg e oppe i trondheim igjen.. dette blir bra.. eg e opplagt og har masse overskudd.. og livet smiler til meg på de fleste pungter.. dette til tross for at d e en tung tid for meg fortiden.. jeg takler det bedre enn eg hadde i d heletatt turt å håpe på...

d var bare en skjapp oppdatering for i dag :P
:D en stålt, og enda litt mindre jente :D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar